Şeker Gibi Bir Bayram; Bu Yıl

Bu Bayram'a özel birşeyler yazmak için biraz geciktim. Daha erken yazmalıydım ama bu bayram tahminimden daha yoğun geçti... Nedendir bilenmez diyeceğim, belki de zamanın getirdiği şey; büyüdüm:-)


İşte teyzeyim, ve halayım...

Ben bu bayram hala olma duygusu ile tanıştım. Dünya şekeri bir yeğenim var; Ömer Ekrem... Halam'ın torunu. O'nun o sevimli halini fotoğrafla fırsatını bu bayram başka birşeye değişemedim. Normal şartlarda şehir dışında oldukları için görüşme şansımız olamadı maalesef. Akrabalık duygularını bir kenara bırakırsak herkes için çok samimi ve sevecen bir çocuk olduğu kesin. Kucak dolsu sevgiler...


Adettendir bayramda çocuklar ziyarete gelir. Onlar için hazılrık yapılır, çoğunlukla sizden istedikleri şey paradır şüphesiz ama bayram boyunca kapımız çocuklar tarafından hiç çalınmadı. En çok buna şaşırdım. Nerde bu çocuklar??? Yoksa ben bilmeden adetlerimiz mi değişti, kapımız bu yüzden mi çalmadı bir kez bile olsun....(?)



Her dönem bayramları önemsedim... Çocukluğumda daha bir başka olmuştu, en sevdiğim şey herkes bır arada, sohbetler ve sevgı dolu kucaklasmaların olmasıydı... Sonra büyüdük iş hayatına devam ettık... Bayramların anlamı daha bır arttı benim gözümde... Buna en onemlı neden de paylasım ve sonrasında size sunulan sonsuz sevgi... Çocukluğumdan hatırlarım kırmızı rugan ayakkabılarım vardı ve onlarla uyanırdım bayram sabahına... Hoş anılar bunlar...


Şimdi tatil planları yapmak yerine, büyüklerimi ziyaret planları ile değerlendırmeye cabalıyorum suphesız... Çünkü değeri bu(!) Ziyaretim sırasında kapı açıldığındaki o gördüğüm sevınç dolu yüz ifadesi herhalde tatil ortamında bulacağım huzura denk gelmeyecektır... Ve biliyorum ki bizler de sıramız geldığinde de kapıya gozumuz takılır olarak bayramları bekleyeceğiz....


Hepimizin bayramı kutlu olsun, seker gibi bayramlarımız olsun hep .... sağlık ve huzur ile...


Sevgiler...

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Etekleri Zil Çalmak

Prensip sahibi olabilmek