Her an fırtına çıkabilir


Baba/William;
-Önemli olan söylediklerin değil söylemediklerin...

Esass kız/Susan;
-Belki de dinlemiyorsun..

Baba/William;
-Dinliyorum..ne ufacık bir heyecan görüyorum ne de bir sevinç belirtisi.. bu ilişkideki tutku baştan karalara bile az gelir..kendini bırakmanı istiyordum oysa..
havaya uçmanı istiyordum.. öyleki eteklerin zil çalsın..delicesine mutlu ol... mevleviler gibi dans et.. Biliyorum öyle kolay değil.. ben derim ki bırak şansın seni yönetsin.. aklını değil kalbini dinle ama kalbinin attığını duymuyorum.. çünkü işin aslı hayat bu olmadan yaşanmasa da olur.. koca bir ömür tüket fakat bir kez bile aşık olma.. yaşamış bile sayılmaz insan.. ama denemek zorundasın..
çünkü eğer denemediysen yaşamamışsın demektir.. açık ol..
kimbilir..fırtına her an çıkabilir..

Bu filmde herkesin aksine benim kahramanım "Anthony Hopkins" olmuşdu...

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Etekleri Zil Çalmak

Prensip sahibi olabilmek