Tek oyla ne değişiri sorgulamak istemiyorum, oy kullanmanın bir görev olduğunu biliyorum ve bunun bilincinde olduğum halde referandumda oyumu kullanamadım, Çünkü TR.’de değildim maalesef!

Ne kadar açık ki, benim gibi pek çok kişi aynı durumda oyunu kullanamadı, referandum sonucu ne olursa olsun bunu tartışmak yersiz görünüyor, ancak bu teknik açıdan oy kullanamama durumunu önceden tahmin edebilmenin ne kadar net olduğu da ortada. Yani bu referandum tarihini özellikle bu döneme denk getirmek büyük bir başarı diye düşünmekteyim.

Ne kadar koştursam, ne kadar çırpındımsa da yetişemedim işte, yetişebildiğim tek şey basketbol dünya şampiyonası idi.

Neden hava alanlarında oy kullanılamıyor? Hele ki bu bir yerel seçim değil, genel bir oylama ise? Nerede olursak olalım bu hakkımızı bulunduğumuz yerden kullanıyor olmamız gerekli bana göre.

Hayır, hayır yetişmem gerekli deyip durdum kendi kendime, ancak olmadı maalesef.

Temennim bundan sonraki dönemin en sağlıklı şekilde değerli milletimize hayırlı olması. Değişimlere ihtiyacımız var şüphesiz, ancak değişimleri kendine pay biçerek, bunu kişisel bir başarı olarak görmeden, demokratik bir yaklaşım ile, kişisel düşüncelerin ne olursa olsun özgürce savunulduğu bir ortam yaratmasını temenni ederim.

Bu dönem belki de bizim için önemli bir dönem, şapkamızı önümüze koyup bir kez daha düşünmemiz gerektiğini açıkça ortaya koymakda.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Etekleri Zil Çalmak

Prensip sahibi olabilmek