Çeşitleme

Biraz da ortaya varyasyon olsun:-)

Dünyanın en mutlu erkeği kimdir?
Dünyanın en mutlu erkeği;
Japon karısı, Amerikalı maaşı, İngiliz evi, Çinli aşçısı ve Fransız metresi olan erkekmiş!

Ya dünyanın en mutsuz erkeği kimdir?
Çinli maaşı, Amerikalı karısı, Japon evi, İngiliz aşçısı olan kişiymiş. "Zaten o parayla da Fransız metres tutulmaz."

Kadın ve erkek
Kadın olmak zor iştir. Çünkü, her kadın erkek denilen yaratıkla uğraşmak zorundadır.:-) Conrad
Erkeklerin düştüğü biricik hata, evli olduklarını unutmalarıdır. Lady Effingham
Bir kadın, iyi bir koca yaratabilmek için dáhi olmalıdır. BalzacAdam
ve karısı ADAM pazar sabahı uyanmış ki karısı yatağın başucunda dikiliyor. Üzerinde gecelik... Elinde kırmızı kadifeden bir ip... Fısıldamış kadın, en seksi yatak odası sesiyle "Beni bağla, ne istersen yap erkeğim!"Adam bağlamış kadını... Ve... Balığa gitmiş!..

İyi Pazarlamacı
Bir köy çocuğu şehrin en büyük marketinde işe başvurur. Dünyanın bu en büyük çarşı-marketinde herşey ama herşey satılmaktadır. Patron sorar:"Daha önce hiç satıcılık yaptın mı?" Çocuk cevap verir, "Evet köyümde bu işi yaptım." Patronun gözü çocuğu tutar, "İyi yarın başlıyorsun, akşama ilk günü değerlendiririz." Ertesi akşam olur ve patron çocuğu karşısına alır, "Evet, bugün kaç satış yaptın?" Çocuk, "Bir" "Ne bir mi? Diğerleri 20 -30 satış yaptı, nasıl bir? Kaç Dolar tuttu peki?" "300.000$" Patron şaşırır, " Nasıl becerdin bunu" der. Çocuk cevap verir,"Adama başta küçük boy olta, sonra orta, sonra da büyük boy olta sattım. Adama nerede balık tutacağını sordum, "kıyıda" deyince bir tekneye ihtiyacı olduğunu söyledim, tekne bölümüne indik ve çift motorlu bir yat sattım.Vos vosuyla bunu çekemeyeceğini söyleyince son model 4.4 bir jip sattım."Patron şoka girer, "Ne diyorsun, bütün bunları bir küçük olta almaya gelen adama mı sattın?" Genç çocuk cevap verir:"Yoo, aslında karısı için bir tane ağda istemişti, ben de ona şöyle dedim, Hafta sonun mahvolmuş, sen en iyisi balığa git!"

Saat
SAATLERİN geri alınacağını duyan Dursun, evdeki tüm saatleri toplayıp, "Bunları geri al" diye saatçiye götürmüş. Saatçi Temel, uyanık bir gülümsemeyle Dursun’a; "Yemezler, bir saat geri alınacak. Sadece bir tanesini geri alırım" demiş.

Eğer sizden sokakları süpürmeniz istenirse Michelangelo’nun resim yaptığı, Beethoven’ın beste yaptığı veya Shakespeare’in şiir yazdığı gibi süpürün. O kadar güzel süpürün ki gökteki ve yerdeki herkes durup "Burada dünyanın en iyi çöpçüsü yaşıyormuş" desin.Martin Luther King

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Etekleri Zil Çalmak

Prensip sahibi olabilmek

Özgün Olmak