Doğum Günüm Kutlu, Hayatım Mutluluk Dolu Olsun!






23 Mayıs
Ne mutlu bana...
Ne mutlu aileme...
Ne mutlu dostlarıma...

Ve ne mutlu bu güzel yaş günüme...

Yıl 2009! Neler değişti? Neler neler ki, bunlar saymakla bitmez... Şöyle bir düşündüğümde 2009 yılı ne kadar da uzak gelirdi bana. Ancak O’da geldi ve ne mutlu bu yaşanmışlığa...

Ve yaşam ilk önce merhaba kelimesini sundu bizlere. Bu öyle bir kelime ki, tüm yeniliklerin ve güzelliklerin başlangıcı bu sayede gerçekleşti.

Her ilk bir “merhaba” ile başladı. Mümkün olduğunca da alışkanlıklara dahil edilmedi.

Fotoğraf karelerinde “ben” değişmekte artık. Göz çevremde kaz ayakları yer ediyor. Güldükçe de belirginleşiyor bu çizgiler. Yakında kazın tümü yüz çevremde belirmeye başlayacak; yıl 2060!
Dilerim ki tüm dileklerimiz istediğimiz şekliyle gerçekleşsin, sevgilerimiz kat be kat bize geri dönsün. Etrafımız başkasına ait renkler ve şekillerden oluşmasın. Renkler ortak olsun, sevgiler de sonsuz olsun!

Hep diyorum empati empati, sahip olabileceğiniz en önemli duygu empati olsun. Sonrası zaten size kat be kat geri dönüyor.Gerçekler hayallerden önce gelmesin...

Sevgiler.

Yorumlar

citlembik dedi ki…
Çok çok güzel... İyi Ki doğdun iyi ki arkadaşım oldun...
Fethiye Erkaş dedi ki…
Çiğdem; sen de iyiki doğdun! ne güzel arkadaş olduk... güzel zamanlarımız hep aklımda, biz ne olursa olsun, her zaman olur şeyler yarattık. Olur , olur, olur... herşey çok çok daha güzel olacak. Seni ve senden sonra Bora'yı çok sevdim ben:)) oğluşun dünya tatlısı Boracım:))

Bu blogdaki popüler yayınlar

Etekleri Zil Çalmak

Prensip sahibi olabilmek