İktisadi Özgeçmişim

Sınırlı kaynaklar dünyasında merhaba dediğim şu yaşamda, sonsuz istekler silsilesinde iktisadı özgeçmişimi hazırladım;
Yaşantımın geçmiş tarih özetinde her dönemi eş kenar açılarda hesaplamışım, çıkan sonuç da pek şahane; dengeli:))
Şuan geldiğim nokta, tam da ömrümün yarı noktası, dante gibi geçen ömrün ortasında öz eleştrilerimin karesini de aldım;
Bu sayede tarihi öz geçmişimde kuşatamadığım hedeflerime bir çıkartma daha planladım.
Coğrafik açıdan ruhsal mevsimlerime göz attım, mevsimler zaman zaman kendi doğallığında yaşanmamış, coğrafik haritada bunu fark ettim.
Mesela yazlar yaz gibi geçmemiş, kışlar kurak ve soğuk geçmemiş… Ancak yıllar herşeye rağmen geçivermiş :)
Tarih araştırmalarım sonucunda; kader yeni keşifler, başarılar sunmuş…
Bir dönem kuşatlamalarda başarısız olunsa da,
Bir dönem keşifler/başarılar kendiliğinden gerçekleşmiş.
Kimi zaman karekök hesabında şaşkınlıklar olsa da,
Başka bir dönem varyans hesabında dengeler sağlanmış.
Yazların kurak ve yakıcı sıcaklarında; Başarı gölgeleri serinlik getirmiş, serinlikler ferahlık hissinde mutlulukları perçimlemiş.
Kış mevsimleri soğuklarda bütçe açığı verse de ; dostlar sayesinde sağlanan manevi finansman krizleri kolayca atlamamı sağlamış..
Bir dönem mevsimler karışmış, bahar mevsimleri şaşmış,hatta uzun bir dönem bahar mevsimleri oluşmamış…
Ancak anlaşılan şaşan bahar mevsimi değil; Benmişim…
Aslında beklenilen bahar mevsimden öte yaşamın kendi iç kaynağı kendi felsefesiymiş, hissedebildiğin/görebildiğin ölçüde her mevsim bahar ferahlığında gerçekleşmekteymiş…
Bu yıl da bahar mevsiminde ne standart sapması ne de ruhsal anlamda iktisadi kalkınma zorlukları oluşmadan, kendi coğrafyanızda gerçek bahar ferahlıkları dilerim….
Mutlu baharlar olsun…

*** ekli fotoğrafı geçtğimiz yaz iki teker gezilerinden bir tanesinde çekmiştim! çok seviyorum bu fotoğrafı; yaşama dair en güzel kare bana göre... yeşilin binbir tonu, güneş ışıklarında gökyüzünün ferahlığı hissettiğim!... Burası aynı zamanda İstanbul sınırlarında çekildi...

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Etekleri Zil Çalmak

Prensip sahibi olabilmek