Babalar Günü



Bir günü kutluyor olmak ne ifade eder?  Çünkü kutlamak için bir neden vardır değil mi? Ne olursa olsun anlamı burada gizli. Nedenin olması!
 Herşey için kutlama yapabilirsin. Ancak bunu rutin hala getirmek ve değerini bilmek, yıllara dayandırmak en anlamlı olanı. Bu kesinlikle seni çok şanslı kılar. Çünkü sahipsindir, neden olan ne ise senle varlığını devam ettiriyordur.
Ne kutlamak isterdin? Kutlu olan ne olmalıydı?
Sahip olduklarını bir gün kaybederim ya da olmayacak olması aklından geçti mi peki?!
İnsan kaybetmek, bir daha göremeyecek olmak ne olursa olsun kan dondurur! İnsan kaybetmeyi düşünmek mantık dışı gelir ve aklın bunu kabul etmez.
Kayıp ettiğimiz şeyin ikamesi bulunabilir mi? Bu üstelik baban ise çok zor!
Bir yıl önce bir telefon uzağında olan babanın, bu yıl aradığın numarada olmama ihtimalini yaşamak.
Hayat kaybettiklerinin acısında devam etmesin!
O’nlarla geçirdiğin zamanların güzel anılarında devam ediyor.
Bu nedenle kayıp ettikleriniz hep eşya ve maddesel varlıklar olsun.
Pişmanlıklarınız sizi sarsmayacak durumlarda yaşansın.
Kırmayın, özür dileyecekleriniz var ise, düşünmeden özür dileyin!
Hayat insan kırmak ve kırılmak için çok kısa ve anlamsız!

Babalar günü bu nedenle benim için çok önemli; Babam hayatta olmasa dahi benim kutlamaya devam edeceğim ve şükür edeceğim bir gün olacak! Çünkü farkındayım ve babamın bana sunduğu herşey için çok şanslıyım!
Baba olmak ve bunu hak etmek en güzel duygulardan biridir...
En büyük kahramanım Babanm benim! O bana güçlü olmayı, güvenli olmayı, adaletli olmayı, başarılı olmayı, asla mecbur olmamayı, biat etmemeyi, sabırlı olmayı, yerinde davranmayı, ve en önemlisi çok sevmeyi öğretendir bana.
Babam öğrettiklerinle hayat çok güzel ve anlamlı. İyki...
Babalar gününüz kutlu olsun beyler :)




Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Prensip sahibi olabilmek

Etekleri Zil Çalmak