Tepkimiz Gülmek Olsun.









Oldum olası şu İstanbul trafiğine jeep tarzı araçların çıkmasını anlamam. O kadar hengameye karşılık nasıl olur da bu araçlar trafikte boy gösterir diye söylenirim hep. Ama beteri varmış; bir kaç arkadaşım ile birlikte Fenerbahçe sahilinde yürüyoruz. Trafik biraz yoğun gibi görünüyor ve trafiğin ters yönünde ilerliyoruz. Keyfimiz de yerinde birşeylere gülüyoruz o ara... Bir anda gözüme artık jeep olmasını isterdim ama maalesef değil; hammer marka bir araç çarpıyor. Mesafe biraz uzak ama yine de ister istemez göze çarpıyor, hatta rahatsız edici şekilde ben buradayım diyor. Benim bildiğim bu araçlar savaş zamanlarında kullanılır. Şu yaşadığımız güzelim kentte bu kadar trafik sorunu yaşanırken bazı kişiler bu araçları kullanma cesaretini nasıl gösterebiliyorlar? Maalesef anlamak zor!! Bu kafamdan geçen düşüncelerle yürümeye devam ederken, artık kaç model olduğundan bi haber hammer marka araç tam yanımızda. 2025 model mi, ya da 10025654 model de olabilir? İlk önce nerden geldiğini anlayamadığımız bir ses dikkatimizi çekiyor. Sonrasında bu sesin bu hammer marka araçtan geldiğini anlıyoruz şaşkınlık içinde. Hammer konuştu!!!:-) Daha doğrusu araç bize laf attı. Araç nasıl konuşur demeyin! Benim bildiğim bu sesi ancak ve ancak trafik polisi araçlarından duyarız. Teknoloji o kadar gelişmiş ki, aracı kullanan kişi, artık içeride nasıl bir sistem var ise, nasıl bir cesaret gösterisi ki, çekinmeden düşüncelerini bizimle paylaşabiliyor. Kızlarrrr!!! Ne güsel gülüyorsunuz öyle!!! Yaşadığımız şaşkınlık bir anda kahkaha sesleri ile kendimize gelmemizi sağlıyor... İlahi diyoruz sen de kimsin? Şüphesiz bu olay bizim dışımızda caddede bulunan diğer insanaların da dikkatini çekmeyi başarıyor. Ve herkes aynı tepkiyi gösteriyor.
Düşünüyorum da şu yaşadığımız kentte neler ile karşılaşıyoruz; bazı durumlarda eşit şartlar olmuyor maalesef. Kaçımızın hammer marka aracı var, ya da bu aracı kullanmayı tercih eder ki?

Benim tepkim gülmekten yana...

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Etekleri Zil Çalmak

Prensip sahibi olabilmek

Özgün Olmak