2009; Umutlarımız Suçsuz Bir Çare!



Yıllardır plandıklarım, hedeflerim bu yıl da sekteye uğradı. Göya çok istekliydim, kendime güveniyordum ve kimse beni durduramazdı! Birini beni durdurmasına gerek bile kalmadan ben kendime bir sürü neden buldum ve planlarımı yine erteledim. Hatta bu kez de bir tarih belirledim en yakın tarih 2010.
Oysa 2010 yılı benim için ne kadar da uzak bir yıldı geçmişte. İşte bu cümle çok anlamlı geliyor kulağa... İçinde hem gelecek var hem de geçmiş ve gel-git!
Yorulduk mu ki, planlar ertelendi... Ya da biri mi incitti bizi, gerçekler hayallerin önüne geçti?
Atı alan Üsküdarı geçti derler ya!!! İşte biz durduk; nerdeyiz?

İstersek sabaha kadar bahane bulup planlarımızı erteleyip, ödevlerimizi yapmayabiliriz!
Cümle içinde kendiliğinden "istersek" kelimesi uluştu bile...
O yüzden bu yıl bitmeden planlarımızı gerçekleştirelim!
Bu yazıyı yazmamın nedeni bir arkadaşım malum kriz nedeniyle işsiz kaldı!
Ama o hep yurtdışına gitmeyi planlıyordu, orada eğitimine devam etmek vs. Ama bir türlü fırsatı olmuyor, ertesi yıla bırakıyordu. Çünkü bırakamayacağı bir işi vardı ve bu yüzden nedeni bu oldu hep; yaşadığı yerde kariyer yapmayı tercih etti. aslında bu tercihini bir anlamda kabul etti. Ama ne oldu? Tercihi O'na tercih yapmayı sundu; şimdi herşeyi geride bırakıp belkide beş yıl önce gitmesi gereken yurtdışı macerasına şimdi planlıyor...
Yıl 2009!
Ya sizin yeni yıl planlarınız neler? Nerede gizli kaldılar?

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Etekleri Zil Çalmak

Prensip sahibi olabilmek