Şubat ayı 13 çeksin !!!



Sevgi günümüz kutlu olmuş!
Yine bu günü es geçtim ya:) ya da bugün beni yine es geçti ya:))...
"Durdu durdu turnayı gözünden vurdu; turna öldü..." Kaç yıl oldu bu atasözünü yeniden yapılandırmam... zaman hakkaten baya geçmiş...
Sevgililer gününde çok sevdiğim bir arkadaşım evlendi ama düğününe gitmek kısmet olamadı... dedim ya herşey ters döndü sanki, merkür tepeden çarptı ki bana istediklerim yarım kalıyor. Halbuki bu düğün için ne güsel mor rengi bir bluz almıştım kendime...
Sonra hava biranda bozdu ve yağmur yağmaya başladı, ben özene benzene aldığım canım güzel mor bluzumu değil de, kafam üşümesin diye iki yıl önce basket antremanlarında üşümemek için aldığım şapkalı eşofmanımı giydim. onun da rengi güzel; turuncu!! Sonra biranda dışarıda ısı düşmeye başladı... Ama bugün sevgi günü, paylaşım günü, telefonlar çalar... Çiçekler alınır... En güzel sözler sarf edilir... Mevsim bahar oluverir... Bugün sevgi günü çünkü...
Biz de arkaşlarımla benim ve bizim açımızdan oluşan tüm olumsuzlukları bir kenara bırakıp, film partisi düzenledik kendimize... Yeni gösterime girmiş bir film; Benjamin Buttonun tuhaf hikayesi. İyiki de izlemişiz bu filmi!
Tam da gününde izlendi diyebilirim.. Bilinen ama hep en karanlık düşüncelere bırakılan, aslında yaşamın kendisinin bize sunulan en güzel armağan olduğunu bir kez daha hatırlattı; bize! Bu filmi kesinlikle tekrar izleyeceğim, çünkü not almam gerekli çok güzel cümleler var filmin içinde gizlenmiş, düşünülmesi gerekli!
Filmi pür dikkat ezleyip de sonrasında "hadi uyuyalım" cümlesinin ardından "önce mutfağa uğrayıp bir bardak su içelim" lafının hemen ardında; o küçücük mutfak masası etrafında başlayan sohbetin lezzeti, zamanın nasıl geçtiğini fark ettirmedi bize. Bizim fark ettiğimiz zaman olmadı, iyiki de olmadı, aslında film sayesinde, hissettiklerimiz, bir yerlere gizlenmiş sırlarımız tek tek ortaya çıktı...
Sevgi gününüz kutlu olsun, sevgiliniz varsa ne ala! Ama değerli sevgi dolu dostlarınız varsa ah ne ala ne ala!! :))

Yorumlar

Adsız dedi ki…
Aşk içinde, yalan içinde, hepsi aynı binbir biçimde!!!

sevgililer günün kutlu olsun fetile...

Bora Deniz

Bu blogdaki popüler yayınlar

Etekleri Zil Çalmak

Prensip sahibi olabilmek