Gezdikce/Kaya İple İniş ve Kano Aktivitesi ( çok eğlendik )


Kayadan iple inişi ilk kez deniyordum! Uçurumun ucunda biran caydım ancak cesareti tekrar toparlayıp da Caner Hocamızın da öğretileri ile bu keyifli aktiviteyi sorunsuz gerçekleştirdim. Anlatamıycağım bir keyif ve tekrar denemek için sabırsızlanıyorum.Tavsiye ederim!


Kayadan iple iniş için Caner hocamızı dinlerken, İlk Kürşad Bey deniyor, sonrasında Ceyda Deniyor ama Ceyda küçük bir kaza atlatıyordu, ( geçmiş olsun ) bacaklarını omuz hizasında açmadığı için bir anda sağa doğru çarpıyordu. Ki sonraki deneme de bendeydi. Neyseki hocamı çok iyi dinleyerek kazasız, başarılı bir iniş gerçekleştiriyordum.



Kayadan iple için hazırlanırken...



Kano; çok keyifli bir aktivite, yer Riva Deresi. İyi bir takın arkadaşı ile keyifli bir gezi gerçekleştirebilirsiniz. ilk parkur sonucunda kaya tırmanışı için tepeye çıkmak için hazırlanıyorduk.




Bu eşsiz manzara karşısında kelimeler kifayetsiz kalıyor şüphesiz!



Ceyda ve Çiğdem muhteşem bir ikiliydi bugün!




Parkur için hazırlanıyoruz.























































Kano gezimiz için, kanolarımızı hazırlıyoruz. Yorucu bir hazırlık oldu şüphesiz. Güzel bir pazar gününü gezdikce üyeleri ile keyifle geçirdik. Tüm arkadaşlara teşekkürler.

Hayat gezdikce güzel, gezdikce tatlı ve özel.

Yorumlar

Fethiye Harikalar Diyarı'nda ...

Bu blogdaki popüler yayınlar

Prensip sahibi olabilmek

Etekleri Zil Çalmak

Özgün Olmak