Kıvanç Tatlıtuğ gerçeği(!)

Başlıktan da anlaşılacağı üzere bu gerçek ile tanıştım!
Genel olarak burnumun ucunu görmüyorum bu aralar, ancak tam da önümde durdu kendisi... İşte göz görünce de gerçeği inkar edemiyor bu bünye-ler; maalesef!
Gerçek olan şu ki, zat-ı muhterem tartışmasız çok çok bakılası bir varlık.
Tesadüf aynı spor salonuna gidiyormuşuz; geçtiğimiz gün karşılaşmıştık. Biranda karşımda duruverince, ilk kim olduğunu anlamadan o an, Allahım TR.de böyle bir varlık yaşayabilir mi düşüncesine büründüm!. Sonra gerçeği kabul ederek hem cinsleri de dahil olmak üzere bakar olduk kendisine.

Söz meclisten dışarı; etrafda çok da kendine dikkat eden, spor yapan, özenli tertipli erkek görmek pek mümkün değil. Karizmatik olma adı altında bir tarz oluşturma çabasında, spor yapmayan, bunu da göbek dediğin erkek kasdır düşüncesinde savunan bünyeler çokça mevcut etrafda!

Kıvanç Tatlıtuğ'u görme lütfuna eriştik, gerçekliğini de gördük. Allah sahibine bağışlasın diyelim... :))

Yorumlar

citlembik dedi ki…
Gerçekten gülerek okudugum eğlenceli bir yazı olmuş. Yani ben bir esmersever olarak kendisinin bana çok çiğ geldiğini iletmek isterim. Fakat yazını okuyunca şöyle bir durum hissttim ki aynı zamanda Kıvanç Tatlıtuğ görmemiş biri olarak böyle konuşup böyle yorumlar yapmamam gerektiği.... Zat-ı muhteremde öyle bir büyü öyle bir şeytan tüyü var ki sanırım gören bir kaç kişiden şüphesiz büyülenmiş yorumlarını dinledim....

Bu blogdaki popüler yayınlar

Etekleri Zil Çalmak

Prensip sahibi olabilmek