Teknolojinin gözbebeğini seveyim!

Mobil telefonuma kısa mesaj geliyor, fatura tutarınızı 7500 tuşlayarak bilgi alabilirsiniz. Ben de bu ay iki gün bedava süremin bittiğinden habersiz ver yansın kullanmışım bedava olmayan günlerimi. Hatta öyleki beni arayan numaraları da meşkule verip ben geri aramışım... " aaa benim bedava günüm" centil davranışını sergilemişim. Son anda aklım şaşarak bedava günlerimin bittiğinden haberdar olmuşum. Neyse konumuz bu değil!
Gelen mesaj üzerine 7500'ü tuşlayarak operatöre bağlanıyorum. Bankacı olduğum için tuşlama sistemine aşinayım; bizim sektör tuşlar efenim:)

Aradığım bu hat tuşlama değil bildiğin operatör ile karşılıklı konuşma üzerine kurulmuş. Karşıma bir bayan sesi çıkıyor ve sanki kanlı canlı konuşurcasına bana ne yapmak istediğimi söylememi istiyor. Bu durumda da ben de bir düşünme zamanı oluşuyor. " Noluyor yaw" diyorum hemen! operatör hemen bana geri dönüyor. " söylediğiniz anlaşılamamıştır" bende başlıyorum gülmeye hahahahaha... canım operatör tekrardan "lütfen yapmak istediğiniz işlem için anlaşılır konuşunuz" uyarısını yapıştırıyor akabinde !

Neyse şaka bir yana sistem gerçekten çok güzel, "yanlış tuşa bastınız" gibi uyarılardan kat be kat daha güzel... günümüz minik bilgisayar telefonlarından tuşa basmak zor oluyordu, tek parmak işlemine 5 tuş yerleşince yanlış tuşlma yapmak da kaçınılmaz oluyordu. Dön başa dön başa, derken aptallaşmaktan iyidir bu sesli yanıt sistemi:))

Evet sonuç şudur; öğrendim fatura tutarımı; bir mühdet daha telefonumdan uzak kalacağım! fatura kabarık efenim:))

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Etekleri Zil Çalmak

Prensip sahibi olabilmek