sağım solum sobe! saklanmayan ebe!




Çorapların kirlendiğinde onları yıkarsın. Buna benzer pek çok nesnenin yerine yenisini alabilirsin. Somut varlıklardan oluşan çevreni değiştirebilirsin. Fiyatı olan herşey değiştirilebilir. Ev/araba/telefon/ işini bile değiştirebilirsin.

Ancak yaşamında yer etmiş, bir yer edinmiş kişileri hayatından çıkartamazsın. Haydi ben gidiyorum deyip çekip gidemezsin... Yaşamda sana bir konum verilmiş sen de yerini belirlemiş isen çekip gitmek çok da kolay olmaz.... Evet Fethiye sen burdasın, şu saatlerde şunları yaparsın... Buralara takılırsın... Senle ilgili bilinenler bunlar... Bir anda kayıp olamazsın... Hesapsız kitapsız hokus/pokus yapamazsın...

Yaşamda obje görevinde herşeyin yerine bir yenisini alabilirsin, ya da çıkartabilirsin...ertesi günü Güney Amerika'da olabilirsin! Ya da Hindistan'a gidebilirsin... ancak bunlar sadece gidiş ve gelişlerdir....

Kendine bir hayat kurdunsa ve farkında olmadan bu yaşantıda etrafına roller sundunsa bu rollerden istifa etmen çok da kolay olmaz!

Yaşamındaki duygusal bağlar seni de bağlar... bu sayade farkında olmadan seni herşeye bağlar...

Ben bu aralar zor olanı yapıp birkaç önemi hayatımdan çıkarttım, ancak bir süre sonra görünen fotoğrafda herşey yerli yerinde durmakda...
Sağıma baksam görüyorum, soluma baksam duyuyorum...

Gördüğüm ya da duyduklarım asıl olan değil, sadece parçaları, başka asıl olanın parçaları, bu sayede bağlantıları...

yani ben yokum deyip gitmek kolay değil...

sağım solum sobedir! saklanmayan ebedir...

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Etekleri Zil Çalmak

Prensip sahibi olabilmek