Yaşamın devamlılığına dair...; 5m2!


"oh be bugün Cuma" Bu haftayı da bitirdik! Bu günsonu sevincinde omuzlarımda bir haftanın yorgunluğu ile işten hoplaya zıplaya çıkıyorum;hatta kaçıyorum! Bir yandan da iç sesim fılsıldamakda; hafta sonu tatili de göz açıp kapayıncaya kadar geçecek ve pazartesi günü koşarak kaçtığın bu işe tekrar geleceksin, geleceksin...

Şuan çalıştığım iş yerinde, işe başladığım günden beri sabit kalmış ve sadece 5m2lik bir alana yerleştirilmiş masamda, gel-git düşüncelerimle işimde devamlılığı sağlamaya çalışıyorum....

Sabit masamdan bahsetmem gerekirse; dosyalar dosyalar.... sözleşmeler, "aslı görülmüştür, kaşesi" bu kaşe olmazsa olmaz benim için... Eğer erkek olsaydım ve sevgilimin adı Aslı olsa idi bu kaşe daha bir anlamlı olabilirdi vesselam... :))
Masamda daha pek çok alet zerzevat mevcut... Her gün bir kalem kaybediyorum mesela... Çekmecelerim ve dolabım küçük ev konumunda eşyalarımla dolu... Farkında olmadan burada bir yaşam oluşturmuşum ben...

Yüzümü saatlerce çevirdiğim bilgisayar ekranda bulunan saate baktığımda anlıyorum ancak gün sonu olduğunu. Bu sayede hergünü bozuk para gibi harcayıp sonrasında Cuma günü sevincini yaşamakdan da sıkılmadan, tek amacın da hayatın devamlılığını sağlamak adına para kazanmak olduğunun farkındayım...

Her sabah ne giyeceğine karar verememek de cabası bu iş için... Giymeyi istemediğim kıyafetlerin içinde sekiz saat barınmaya çalışmak da öyle...

Gün içinde işe dair özgürlüğümü yaşadığım tek zaman dilimi sanırım evden işe, işten eve gitmemi sağlayan 8km den ibaret yol... Her nekadar İstanbul trafiğinden sıkılmış da olsam, bu zaman dilerimlidir düşüncelerimi özgür bırakan... arabanın camından etrafa göz atıp daldığım zamanlarda, sağdan soldan gelen korna sesleri ile tekrar gerçek yaşama merhaba dediğim anlar işte bunlar hep...

Aslında aksine işimde başarılıyım... Ne varki ben bu işin getirdiği başarıdan "aslına uygun" olarak haz almıyorum!
Oysaki okuldan mezun olduğumda düşüncelerim ve ideallerim ne kadar da farklıydı...

İnsanın sevdiği işi yapması ne güzel bir duygudur, kaygıları olmadan günü harcamak ve başarı duygusunun ruhunda yarattığı haz! Hele ki çağın gerçeği para kendiliğinden geliyorsa...

Yaşamın devamlılığına dair para kazanma gerekliliği hep yeni şeylerin isteği ile oluşur... Yeni bir araba, güzel bir ev, moral verici yeni kıyafetler...

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Etekleri Zil Çalmak

Prensip sahibi olabilmek