En çok ben en çok ben

.
tebrikler, haberi okuduğumda en çok senin kadar mutlu oldum...
mutluluğunu senle paylaşmak uzak da olsa...(her anlamda)
duygularım yakındır ve şansına dost seyir eder; senin için.

biri için sevinmek, onun adına mutlu olmak şansına şans katarmış, evet bunu şuan ben uydurdum

geçmiş zamanda İlham İrem konserine gitmiştim. Hatta ilk kez İlhan İrem'i canlı dinleme şerefine erişiyordum. Yaşam felsefesi ile zaten hayran olduğum, ancak bu konser sayesinde samimiyetine de hayran olmuştum... Dillendirdiği şuydu; kendiniz için değil başkaları için dua edin. Başkaları için sevinin, fark edeceksiniz ki bu sayade yaşam sizin için daha kolay ve samimi olacak...

Sana da bildik gelsin diye bu örneği verdim...

Haz duygusu paylaşıldıkça anlam kazanırmış... Evet, bunu da şuan ben uydurdum...

Her ne kadar senle uzak da olsak; hep senin adına, başarıların adına seviniyor ve bir o kadar da mutlu olacağım!

Bu yazıyı okursan şayet; evet "O" sensin;gerçekten!!! :))

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Etekleri Zil Çalmak

Prensip sahibi olabilmek